Manuál vizuální identity

logo_nov_m_sto_na_morav__10561Jednotná vizuální identita (styl) – corporate design je vizuální způsob, jakým se organizace, instituce či firma představuje a komunikuje s veřejností. Jednotná vizuální identita je součástí jednotné identity organizace (corporate identity). Základními prvky jednotné vizuální identity jsou logo (logotyp), písmo, typografie, barva, propagační materiály či doplňkové vizuální prvky. K prvkům jednotné vizuální identity patří všechny materiály, kterými organizace komunikuje s veřejností, ale i se svými zaměstnanci: administrativní tiskoviny, formuláře, informační systém, tiskové zprávy, ale i legitimace. To vše zpracované v jednotném grafickém stylu s použitím loga přesně a jednoznačně definuje manuál vizuální identity. Manuál je souborem závazných pravidel a obsahuje příklady a doporučení, jak postupovat při aplikaci prvků jednotné vizuální identity města Nového Města na Moravě.

Soubory ke stažení